.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تاثیر مصرف پروبیوتیک بر کاهش علائم افسردگی
نتایج مطالعات جدید نشان می‌دهد مصرف پروبیوتیک‌ها می‌تواند علائم افسردگی را کاهش دهد.
تاثیر مصرف پروبیوتیک بر کاهش علائم افسردگی

شمال نیوز : تحقیق متاآنالیز که ۱۰ مطالعه متاآنالیز (جمعا ۸ هزار و ۸۸۶ شرکت کننده) را بررسی کرد، نشان داد مصرف مکمل پروبیوتیک به طور معنی داری علائم افسردگی را کاهش می‌دهد؛ همچنین مشخص شد که مصرف بیش از ۸ هفته این مکمل، تاثیر بیشتری در روند درمان دارد.

 

پروبیوتیک‌ها میکروارگانیسم‌های زنده‌ای هستند که در صورت مصرف به میزان کافی، اثر‌های مفیدی را بر سلامت بدن اعمال می‌کنند.

 

پروبیوتیک‌ها با روش‌های مختلف در تامین سلامتی بدن موثر هستند؛ به هضم موادغذایی در دستگاه گوارش کمک می‌کنند، از فعالیت میکروب‌های بیماری زا جلوگیری می‌کنند، باعث بهبود جذب مواد مغذی می‌شوند و در حفظ عملکرد طبیعی سیستم ایمنی تاثیر بسزایی دارند؛ علاوه بر این، مصرف پروبیوتیک‌ها در پیشگیری و رفع بسیاری از مشکلات گوارشی مانند اسهال ناشی از مصرف آنتی بیوتیک‌ها موثر است.

 

تاثیر پروبیوتیک‌ها در پیشگیری و کمک به رفع اختلالات گوارشی و کاهش علائم بیماری‌های متعددی مانند کولیک نوزادان، اسهال ناشی از مصرف آنتی بیوتیک، دل درد‌های عملکردی کودکان، سندروم روده تحریک پذیر، یبوست‌های مزمن، کمک به ریشه کنی هلیکوباکتر پیلوری و کولیت اولسروز ثابت شده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.124 seconds.